معرفی جک های گازی ERGO

 

تنظیم ارتفاع صندلی با عبور از دوره پیچ های حلزونی ، بیش از یک دهه است که وارد صنعت جکهای هیدرو-پنوماتیک شده است. جک های گازی صندلی اداری بدون شک پیچیده ترین و مهندسی ساز ترین قطعه صندلی اداری محسوب می‌شوند.

جهت آشنایی با جک های گازی کلیک کنید

تاریخچه شرکت وین ورد

مجموعه وین ورد فعالیت‌های بازرگانی خود را از سال ۲۰۰۵ آغاز کرده است. با بررسی راهکارهای تامین کالا از نقاط مختلف جهان، بدلیل شرایط ویژه و اهمیت کشور چین در تامین جهانی کالا، نخستین دفتر وین ورد در این کشور بنا شد تا با استخدام و آموزش نیروهای محلی و حضور مستقیم در منطقه، توانمندی تامین‌کنندگان و کیفیت محصولات به صورت کامل تحت نظر و کنترل باشد.

با افزایش تعداد مشتریان، کثرت تقاضاهای مطرح شده از صنایع گوناگون و به منظور تسهیل در ارتباط وین ورد با مشتریان، در سال ۲۰۱۲ دفتر ایران آغاز به کار کرد. هم چنین با گسترش حجم مبادلات با کشور تایوان و بدلیل شناخته شدن این کشور به تولید محصولاتی با کیفیت و تکنولوژی بالا، وین‌ورد در این کشور نیز اقدام به ثبت دفتر نمود.

شرکت بازرگانی وین ورد با انجام بیش از ۲۸۰۰ پروژه و همکاری با ۱۲۰ مشتری از صنایع مختلف، واردات کالا و مواد اولیه را از صفر تا صد ثبت سفارش، اخذ مجوز واردات، مدیریت خرید، حواله ارزی و انتقال وجه، بازرسی و کنترل کیفیت، بارگیری و حمل، ترخیص به صورت جامع و پیوسته مدیریت کرده است. وین ورد، با درک خلاء وجود شرکتی نظام‌مند و متخصص در زمینه بازرگانی، سعی دارد بر اساس کسب و کار تعریف شده خود و ارائه خدمات تجاری جهت تسهیل فرآیند خرید خارجی، در تمام مراحل تامین کالا در کنار مشتریان خود باشد.

مهم ترین مزایای جک های گازی ERGO

  • امکان سفارشی سازی فشار گاز نیتروژن وابعاد جک(کونیک بدنه و …)
  • ۳ سال گارانتی (با امکان عودت ۲ در مقابل ۱ )
  • تاییدیه تست های Bifma , SGS , TUV , Din4550 , LGA(عمر و استحکام )
  • امکان ارایه در طرح های بسته بندی سفارشی (پالت ، کارتن و …)
  • رنگ کاور های مشکی یا آبکاری و یا سفارشی ( گلد ، سفید و ..)
  • رنگ الکترواستاتیک برای رنگ مشکی و آبکاری نیکل کروم جهت زیبایی و مانایی پوشش
  • چرخش ۳۶۰ درجه (و یا گردش محدود به صورت سفارشی)

جهت اطلاعات بیشتر و یا سفارش گذاری این کالا با کارشناسان شرکت وین ورد در تماس باشید.

مراحل تولید جک های گازی ERGO

فشار بالای نیتروژن غیر سمی محبوس شده درون سیلندرهای داخلی ، امکان تنظیم فشار بر روی پیستون ها و به تبع آن تنظیم ارتفاع کورس جک را فراهم می آورد.این جابجایی گاز در فضای بین سیلندرها با شیرهای کوچکی مدیریت شده و همچنین سیستم روانکاری روغن و فنرهای انتهای بدنه ، سرعت حرکت سیلندر داخل کاور و نیروی وارده به بدنه را کنترل می کنند.

با نگاه به دیاگرام فشار-کورس جک ، نحوه عملکرد این المان مکانیکی بیشتر مشخص می‌گردد.

در فاصله ۵ میلی متر مانده به انتهای کورس های تراکم و انبساط ، فشار داخلی سیلندر محاسبه شده و بدین ترتیب چهار نیروی موثر برای تنظیم این دیاگرام بدست می آید که معمولا فشار F1  و در برخی مواقع F3 بعنوان شاخص نیرو در نظر گرفته می شود و معمولا در بازه ۳۷۰ تا ۴۳۰ نیوتن ، نیروی مورد نیاز در نظر گرفته می‌شود.

جک‌ها بر اساس ضخامت لوله سیلندر داخلی و کاور خود نیز که عامل اصلی عمر جک و تحمل ممان خمشی وارده هنگام عملکرد و مقابله با نشتی آن ، معمولا به ۴ گروه (کلاس ) نیز طبقه بندی می‌گردند:

کلاس ۱ : ۱٫۲ میلی متر برای سیلندر داخلی و ۱ میلی متر برای کاور ( که اصلا توصیه نمی گردد!)

کلاس ۲ : ۱٫۵ میلی متر برای سیلندر داخلی و ۱ میلی متر برای کاور ( حالت استاندارد )

کلاس ۳ : ۲ میلی متر برای سیلندر داخلی و ۱٫۵ میلی متر برای کاور ( حالت مطلوب )

کلاس ۴ : ۲٫۵ میلی متر برای سیلندر داخلی با اعمال عملیات حرارتی و ۱٫۵ میلی متر برای کاور ( کاربری سنگین )

همچنین سازندگان معمولا انتهای کاور جک را به صورت فرمدهی شده و یا جوش داده مهار می کنند که اساسا کیفیت نوع جوش داده شده بیشتر توصیه می گردد.

مهم ترین شاخصه انتخاب جک بر اساس طراحی و نوع صندلی ، کورس جک است که معمولا از سایزهای ۸ در صندلی های سنگین و مدیریتی ، ۱۰و ۱۲ در صندلی های کارشناسی ، ۲۱ و۲۶ برای صندلی های کانتری و آزمایشگاهی استفاده می گردد.

انتخاب کورس نامناسب جک ، امکان واژگونی صندلی را بوجود می آورد که این موضوع عموما توسط طراحان محاسبه می شود.

  • سایر اقلام ورودی از دیگر تامین کنندگان صورت کامل و صد در صد کنترل شده و قطعاتی که هر گونه مشکل و ایرادی داشته باشند جدا سازی می شود
  • یک نمونه از اقلام جداسازی شده که عدم مشکل کیفی داشته است.
  • با توجه به تلرانسهای بسیار کم در فیتینگهای داخلی جک، تولید این قطعات نیازمند تکنولوژی بالا بوده و تهیه آنها از تامین کنندگان با کیفیت بسیار با اهمیت است. در محصولات ارگو شیر گازی استفاده شده از نوع آلیاژ آلومینیومی بوده که طول عمر و کیفیت بسیار بالاتری را برای محصول ایجاد خواهد کرد.
  • جلوگیری از ورود گرد و غبار ذرات ریزی در اتاق مونتاژ جک بسیار با اهمیت است. کلیه کارکنان خط مونتاژ مجهز به لباس خاص، سر بند و کفش مخصوص ورود به اتاق مونتاژ هستند و برای ورود به سالن مونتاژ حتما باید از اتاق غبار روبی بگذرند. ورودی اتاق مونتاژ جک که در مقابل هر گرد و غباری پاکیزه نگهداری می شود.

اتاق غبار روبی

پوشش کارکنان اتاق مونتاژ

  • ۱۰۰ در ۱۰۰ کلیه تولیدات بعد از تزریق نیتروژن تست فشار شده و محصولاتی که در دامنه فشار مورد قبول نباشند جدا سازی می شوند.

تمامی سیلندرها بعد از مونتاژ و تزریق گاز به مدت ۱۵ روز در فضای قرنطینه نگهداری می شوند تا هر گونه نشتی گاز در این مدت زمان مشخص شود. بعد از این مدت محصولاتی که نشتی داشته با بیرون زدگی پیستون جک مشخص شده و جدا سازی می شود.

بعد از دوره قرنطینه  مجدد صد در صد سیلندرها تست فشار شده و در مواردی که دچار افت فشار شده باشد جدا سازی به صورت خودکار انجام می شود.

بعد از مونتاژ نهایی کاور و بسته بندی، مطابق استاندارد نمونه گیری از محموله نمونه گیری شده و تستهای دوام، استحکام، نیروی افقی به پشتی صندلی، و سایر تستهای مربوط به دما ی بالا و دمای پایین  مطابق با استاندارد بیفما بر روی نمونه ها انجام می شود.

تست گردش نشیمن برای بررسی دوام چرخشی جک

تست عمر

تست عمر سیلندر

در این تست سیلندرها در دو کاور که امکان نمایش داخل آن هست قرار می‌گیرند تا در طی تست هر گونه خرابی قابل مشاهده باشد.

نمونه سمت چپ بعد از ۲۱۳۴۶۷ سیکل و نمونه سمت چپ بعد از ۱۴۸۴۱۰ سیکل تست.

نیروی افقی وارد بر پشتی که برای بررسی اثر نیروی افقی وارد بر جک انجام می شود.

آون برای افزایش حرارت جک و بررسی آن در دمای بالا

فریزر برای کاهش دمای جک و بررسی مقاومت آن در دمای پایین

کشش پشتی برای بررسی نیروی افقی وارد بر جک

فهرست